20 czerwca 2017

Walkham

Kto pamięta, że na Jubileuszowym Spotkaniu Robótkowym na fb wygrałam wzór na sweterek Walkham?
Ja wiem, że już nikt nie pamięta :)  Było to przecież kilkanaście swetrków i osiem czapek temu :)
I wcale wzór nie leżał bezczynnie odłogiem. Prawie natychmiast się za niego zabrałam i bardzo szybko go zrobiłam. Problemem okazały się jak zwykle zdjęcia upamiętniające ów wytworek rąk moich i myśli projektantki.









 Wzór: Walkham. 
Wełna: Sweterek powstał z połączenia dwóch nitek.
 Pierwsza to Lame Fine - Nako. Zużyłam niecałe 3 motki. Druga to Merino 400 Lace - Lang Yarns. Tej zużyłam 5 motków i jeszcze zabrakło na wykończenie plis.
Druty: 3,0 i 3,5.

Ale nie oddychajcie z ulgą, bowiem  w zanadrzu mam do pokazania jeszcze kilka prac, więc do następnego "napisania".

Pozdrawiam słonecznie :)




4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy tył:) Podoba mi się i muszę sobie zapisać do zrobienia:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał przepiękny sweterek :)
    Bardzo ładne ma wykończenia !

    OdpowiedzUsuń