1 czerwca 2017

Ulubiony :)

Sweterek powstał pół roku temu i od tamtej pory bardzo się lubimy. Jest robiony od góry i oczywiście bezszwowo. Ubóstwiam takie sweterki. Lekko luźne, wygodne i ukrywające to i owo :) Kolory idealnie do siebie pasują, a wełna mięciutka jak pluszowa kaczusia. Kocham go mieć na sobie! :) Ten pomarańczowy kolor leżał już w mojej szufladzie od dłuższego czasu i nie miałam na niego pomysłu. Kiedy robiłam porządki oba kolorki leżały obok siebie i to właśnie wtedy wpadłam na to aby je połączyć.










Wzór: Co głowa pomyśli, to ręce zrobią.
Wełna: Prawdopodobnie (bo kto by pamiętał po tylu pruciach) 5 motków Baby Merino - Drops oraz dwie nitki złączone w jedno Baby Silkpaca lace - Malabrigo. Tego drugiego zużyłam około 1,5 motka.
Druty 3,0 oraz 2,5




Pozdrawiam słonecznie i do następnego sweterka :)










1 komentarz: