25 czerwca 2017

Chusta



Dziś pochwalę się chustą :) Już od dawna na widok wzoru On The Move autorstwa Hani Maciejewskiej ciekła mi przysłowiowa ślinka. Marzenia się ma, ale przede wszystkim powinno się je spełniać. Z mojej listy marzeń śmiało mogę odhaczyć jeden punkt, co nie zmienia faktu, że nadal jest tam dużo do zrobienia :)
Wzór prosto rozpisany, bezproblemowo w szybkim tempie przybywał i już od jakiegoś czasu cieszy moje szczęśliwe oczy.













Chustę zrobiłam z nieco cieńszej włóczki niż zaleca Hania dlatego w niektórych miejscach przerabiałam dodatkowe rzędy. Bałam się, że moja chusta może być bez tego zabiegu za mała. Dodałam również na środku jedno powtórzenie ażurowego listka więcej.

Wzór: On The Move
Wełna to Baby Supremo. Zużyłam niecałe trzy motki.
Druty 3,5.






8 komentarzy:

  1. Piękna chusta. A wielkość idealna. Gratuluję!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna delikatna chusta ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna chusta, na ciepło i na zimno! Wyglądasz w niej ślicznie! Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ladnie Ci wyszła. Zdjecia piękne takoż.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz w niej ślicznie! Pozdrawiam druciarsko!

    เล่นบาคาร่า

    OdpowiedzUsuń