26 października 2016

Testowe czapki

Wszyscy mocno wciągnięci w nałóg dziewiarstwa znają projekty Hani .
 Niektórzy już coś tam zrobili, inni  dopiero się do tego przymierzają. Ja zdecydowanie przestałam się przymierzać :) Trochę jest to dla mnie stresujące. Bardzo się boję, czy oby na pewno spełniam wymagania Hani. Ale koniec z tymi strachami. Co ma być to będzie!  Zapraszam na efekt moich testo-stresów :) i  na Ravelry gdzie zostały opublikowane wzory :) 

Czapka biała











Mam nadzieję, że wzór was zainteresował i już śmigacie po profilu Hani. No, to teraz czas na drugą czapkę. Niestety zdjęcia  nie oddają jej cudownych kolorów. 

Czapka kolorowa











Jak nie uciekłyście jeszcze na Ravelry, to pokażę wam jeszcze inną wersję czapki, która wystąpiła jako pierwsza. W tej dodałam dwa powtórzenia wzoru więcej.  

Czapka kremowa








A tutaj znajdziecie trzecią czapeczkę, której u mnie akurat zabrakło. Ale nie martwcie się, na tym nie koniec. Hania stworzyła jeszcze jedną. Właśnie jestem w fazie próbek :)


Czapka biała.

Wzór: Keep Cool Hat 
Wełna Baby Merino - Drops. Cztery nitki połączone w jeden sznurek ( nie zużyłam całych motków).


Czapka kolorowa.

Wzór: Keep Calm Hat 
Wełna Alpaca Silk Drops (niecałe dwa motki)  i Himalaya Mercan Batik (niecały motek).

Czapka kremowa.

Wzór: Keep Cool Hat  
Wełna.  Merino Extra Fine. Dwie nitki połączone w jeden sznurek. Zużyłam około 3 motków. 
 

 

8 komentarzy:

  1. Wszystkie zachwycająco piekne. Stres okazał się zbyteczny:-) Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement :) Ja tak prawie zawsze nadmiernie się przejmuję.

      Usuń
  2. Fantastyczne czapki. Odgoń stres na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, bardzo piękne i zachwycające czapki wydziergałaś. Od razu kupiłyśmy wzór, są bardzo piękne wszystkie trzy, ale ja też wolę szersze czapki, które się lepiej układają na głowie.Świetnie mieni się kolor na tej fuksjowej. Ostatnio nie nadążam z komentarzami, ale podziwiam i szal i sweterek z poprzednich wpisów.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za Twoje komplementy. Gabi, przecież ja też nie komentuję wszystkich wpisów. Jest tyle ulubionych blogów! Gdybym wszędzie zostawiała komentarz, to kto by dziergał? :) Wystarczy, że do mnie wpadasz, a jak przy okazji czasem zostawisz dobre słowo, to też jest fajnie :)
      Przytulasy :)

      Usuń