24 września 2016

Cześć :)

Mogłabym napisać, że dzierganie tego sweterka odbyło się bezstresowo. Jednak nie będę tych cukierków owijała w złote papierki i przyznam się bez bicia, iż odzienie, które dzisiaj prezentuję powstawało w niesprzyjających warunkach (czytaj: duża dawka prucia i wielokrotna zmiana koncepcji). Na szczęście zła passa zawsze musi się kiedyś skończyć i jak już udało mi się dobrać odpowiedni wzór, to sweter urósł w bardzo szybkim tempie.










Wzór - fantazja własna.
Ilość: turkusowa około 1,5 motka i fioletowa około 1 motka.
Wełna Cashmira Fine - Alize, 100g = 450m. 
Cena za motek to około 18,50 zł.
Kolor turkusowy i fioletowy. 
Druty 3,0. 

11 komentarzy:

  1. Aniu, taki niby zwyklak ale nie do końca, bo i warkoczyk i dwa kolory:))) Fajnie widzieć już gotowy i na Tobie, jak widziało się go podczas procesu twórczego:))) Chciałam jeszcze pochwalić spodnie i buty:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli prawie zwyklak :) No, spodnie i buty są super :)

      Usuń
  2. Śliczny ! Niby prosty, bez udziwnień, ale warkoczyki dodają smaczku. Bardzo mi się podoba :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Coraz bardziej podoba mi się robienie z głowy :)

      Usuń
  3. Może i łatwo nie było, ale sweterek wygląda ślicznie :). Lubię turkus i fiolet. I bardzo mi się podobają warkocze po bokach. Super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A taki się prosty wydaje:) Ale takie zwyklaki nieraz dały mi popalić:) Podoba mi się połączenie kolorów;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny sweterek :-) Cudna mieszanka kolorów - bardzo mi się podoba.
    Warkocze doskonałe.
    Cieszę się razem z Tobą z nowego aparatu - zdjęcia wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. O ! jaka piękna fantazja własna. A,ze nie było łatwo-tym piękniejsza.Widać rękę mistrza. Pozdrawiam w zachwycie druciarskim!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widać stres podziałał na Ciebie mobilizująco. Fantastyczny projekt. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny sweterek. Podoba mi się połączenie kolorów. Warkoce dodają mu uroku.

    OdpowiedzUsuń