30 sierpnia 2016

Ten którego tak długo dłubałam - ładniejsze zdjęcia i drutozlot

Ten sweterek przysporzył mi dużo utrapienia w trakcie pracy nad nim, ale i też dużo zadowolenia kiedy to wyschnął po blokowaniu. Pisałam o nim już tutaj, ale żeby zadowolenie osiągnęło 100% postanowiłam go jeszcze raz obfocić. Stare okropne zdjęcia nie dawały mi spać po nocach :)







 Drutozlot

I ja tam byłam, wełenki miziałam i udziergi podziwiałam. Czyli kilka słów o drutozlocie :)
Więc tak, byłam tak szczęśliwa i zapatrzona w inne dziewiarki i ich prace, że nawet teraz nie mogę się wziąć w garść i napisać o tym wydarzeniu. Cokolwiek chcę tu skrobnąć wydaje mi się puchem marnym. Zrobiłam kilka zdjęć, z których nie jestem na tyle zadowolona aby je tu wkleić. Gapiłam się na te wszystkie dziewiarki i ich udziergi i byłam odrobinkę onieśmielona. Dopiero w niedzielę dwie godziny przed wyjazdem nieco się ocknęłam. Teraz poratuję się jednym zdjęciem Wioli, (na dowód, że tam byłam) i odsyłam do jej fotorelacji :)



Moje drutozlotowe zdobycze już zaczarowane w miziaste kłębuszki.









9 komentarzy:

  1. Sweterek przesliczny zrobiłaś:)Cieszę się, że Cie spotkałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ogromnie się cieszę. Do następnego drutozlotu! :)

      Usuń
  2. Sweterek jak z powieści Jane Austen, śliczny! Widziałam go w Toruniu, a na Tobie prezentuje się znakomicie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez Twoje porównanie podoba mi się jeszcze bardziej. Dziękuję :}

      Usuń
  3. Aniu, wyglądasz przepięknie! Romantycznie, zwiewnie, delikatnie i bardzo dziewczęco:) Dopiero teraz zauważyłam, jaką piękną szczypankę ma Twój sweterek przy rękawie, ślicznie to wszystko wygląda:) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobał mi się ten fason. Może powinnam zaprojektować własny ażur, a nie gazetowy i kto wie może wykonasz dla mnie test :)
      Kto wie, może pokochasz ażury? :)

      Usuń
  4. Aniu, cudne moteczki, ślicznie z nimi wyglądacie,cały czas zazdraszczam drutozlitu.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę Ci abyś za rok mogła się z nami spotkać. :)

      Usuń
  5. Cudny sweterek :-) Przepięknie wygląda na nowych zdjęciach.
    Wspaniale, że mogłaś uczestniczyć w tak cudownym wydarzeniu... a moteczków zazdroszczę... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń