3 sierpnia 2016

Hitofude Cardigan

Podczas pracy z tym wzorem po raz pierwszy nie robiłam notatek. Wszystko za sprawą gotowego wzoru. Jest to mój pierwszy sweterek z Ravelry i również po raz pierwszy nic w nim nie zmieniałam (jak to miało miejsce w wzorach z gazet). Podczas dziergania tradycji dziewiarskiej stało się zadość i zaliczyłam jedno prucie z powodu niezbyt trafnie dobranej wełny. Zdjęcia wykonane zostały w Suwałkach i Gołdapi. Nie wiem kiedy znowu przydarzą się tak piękne zdjęcia, więc tym bardziej zapraszam do oglądania. Autorką zdjęć jest oczywiście moja ulubiona Pani fotograf - Wiola.
























Wzór Hitofude Cardigan
Rozmiar S.
Ilość - 2 motki.
Wełna Cashmira - Alize .
Cena za motek to około 18,50 zł. (37 zł. za całość)
Kolor turkusowy.
Druty 3,5. 


Pozdrawiam wszystkich serdecznie i czekam z utęsknieniem na Drutozlot w Toruniu.




11 komentarzy:

  1. Śliczna sesja -sweterek rewelacyjny!
    Jaki to wzór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aktualnie mój ulubiony:) Odnośnik do wzoru podałam pod koniec pomiędzy dwoma ostatnimi zdjęciami.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Przymierzam się do tego sweterka od dłuższego czasu, ale ciągle coś innego wskakuje mi na druty:) Pięknie wygląda w Twoim wykonaniu. Też odliczam dni do Drutozlotu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że będziemy się mogły poznać. Dzierganie sweterka było bardzo przyjemne. Polecam ten wzór! :)

      Usuń
  3. Sweterek rewelka ! Kolor i wzór cudny. Pięknie w nim wyglądasz :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały sweterek :-) Pasuje do Ciebie idealnie :-) Fantastycznie wyglądasz.
    Zdjęcia cudne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i do tego bezstresowy sweterek. Wyszedł Ci świetnie! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny sweterek i ten kolor!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudnej urody sweterek :)Bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń