1 kwietnia 2016

Kolorowy sweterek


Zacznę od podziękowań. 

Dziękuję Ci , za dar pozytywnego wpływania na mnie. Dzięki Tobie wychodzę z niemocy drutowalniczej. Potrafisz wpłynąć na człowieka jak mało kto. Druty znowu parzą w ręce i chcę zrobić 20 projektów na raz :) Zapowiedziałam już w domu, że świat może się walić, chałupa pękać w szwach, a ja i tak zamówię motki na nowe projekty :)


Sweterek

Powstał w ramach pozbywania się niechcianych zapasów. W szufladach zrobiło się dzięki temu odrobinę miejsca na nowe. Nadal za mało, ale co mnie to. Zakupy i tak się odbędą!
Sweterek zrobiłam już dwa miesiące temu. Miałam takiego lenia, że nawet obfocić mi się go nie chciało. Leń na jakiś czas wygnany. Mam nadzieję, że na wieki.
Sweterek robiony jest od dołu. Ramiona łączone za pomocą trzech drutów.



Wzór: Popularne fale, a reszta z głowy.
Włóczka: Alize Cotton Gold.
Ilość: Niecałe 2 motki granatowej i po niecałym różowej, niebieskiej, zielonej.
Cena za motek: Około 11,50 zł za motek.
Kolor: Granatowy, różowy, niebieski, zielony.
Druty: 3,5
Czas:  33h. 

Pozdrawiam wiosennie :) 



10 komentarzy:

  1. Przepiękny wiosenny sweterek. Szacun z 33 godziny! Jak Ty to liczysz. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam się przekonać ile mniej więcej czasu zajmuje zrobienie takiego sweterka. Teraz mam rozgrzebane dwa i nie mierze czasu, ale być może do tego wrócę.

      Usuń
  2. Kiedy Ty zdążyłaś zamieścić ten wpis i jak mi on umknął, to tego nie wiem:) Najważniejsze, że jest i to jaki! Dziękuję, gęba mi się cieszy jak nie wiem:) Sweterek wyszedł super! Jako zewłok już miał dobre notowania, ale ostateczny kształt pewnie i Ciebie zaskoczył, na wielki plus oczywiście:) Wszystko świetnie wygląda, każdy kolor na swoim miejscu, delikatny ażurek, super! Ściski ogromne Wam wszystkim!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na bawełnę może być :) Ale co zrobić z resztą bawełnianych zapasów? Dziękuję za komplementy.
      Pozdrowionka :)

      Usuń
    2. Spokojnie,znajdzie się im jakieś zacne miejsce:)

      Usuń
  3. Fantastyczny sweterek :-) Piękne kolory i świetny wzór. Bardzo mi się podobają fale.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie kolorowe swetry:) Jest świetny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie to zrobiłaś, własno ręcznie? Zobacz co u mnie, może znajdziesz coś dla siebie ;) ekologiczny wypas owiec

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pięknie! Wspaniały dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń