30 stycznia 2016

To miał być golf :)







Tak, to miał być golf, i nawet był przez kilka chwil, po czym  z prędkością światła  część górna została spruta. Wzorowałam się modelem z gazety. Dziergałam z czegoś cudownego. Wełna dostarczyła mi niezapomnianych wrażeń. Jak będę przy kasce, to jeszcze ją zakupię, tyle, że jednobarwną. Do wzoru też jeszcze kiedyś powrócę. Bardzo mi się podoba, choć ciekawiej wygląda na gładkim modelu.

 Zdjęcie z gazety Sandra.


Wzór: Wzór warkoczowy z gazety Sandra 1/2006 , model 3.
Włóczka:Lanas Stop- Prima Merino.
Ilość:5 lub 6 motków ( tyle razy prułam, że nie jestem w stanie stwierdzić ) .
Cena za motek: Około 18.60.
Kolor: Szary, biały, malinowy czerwony.
Druty: 3,0.

12 komentarzy:

  1. Aniu, piękny Twój sweterek:) Bardzo podoba mi się Twój sposób łączenia ramion, moje marzenie:)Może mi się kiedyś uda i będzie wyglądało podobnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komplement, to naprawdę bardzo dużo dla mnie znaczy. Bo jesteś dla mnie mistrzem w dziewiarskich sprawach. Mi kiedyś też wychodziły ramiona za mocno ściągnięte. Do tej pory pozostał mi po tym lęk. Jak łączę ramiona co kilka oczek sprawdzam ( naciągam), czy aby się nie marszczy. I tu też stwierdziłam, że mogło by być ociupinkę luźniej. No ale przynajmniej jest na tyle zadowalająco, że pruć nie muszę, a jak wiesz ostatnio pod tym względem miałam pasmo plag.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcesz jeszce kupić tę włóczkę, to się spiesz - już nie produkują.
    A sweter mnie się podoba w tej kolorowej wersji. Jest ciekawszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pędzę buszować po wirtualnych półkach :)

      Usuń
  4. Wspaniały sweterek :-) Piękny wzór i cudne kolory.
    Podoba mi się w tej wersji - bez golfu :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny! Twoja wersja podoba mi się chyba nawet bardziej niż gazetowa ;) A kolory rzeczywiście są wspaniałe. Bardzo udana robótka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Golf nie golf, Twoja wersja mi się bardziej podoba niż oryginał. Do tego w smakowitym kolorze! Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten model z gazety, ale nie wzbudził mojej ciekawości, za to Twój sweter... wygląda super! I dobrze, że bez golfu. I kolorystyka włóczki też bardzo mi się podoba, myślę, że jednobarwny sweter nie wyglądałby tak ciekawie:-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały sweterek :) i wygląda na ciepły, szkoda, że w sklepach ciężko o takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy sweterek , dobrze że bez golfu , bo ich już nie lubię ! A jednokolorowy także dobrze byłoby mieć , bo bardzo ciekawy wzór. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja wersja bardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń