11 lipca 2015

65. Moja córka rysuje

Ewa ma prawie trzynaście lat i namiętnie rysuje od około półtora roku. Swoje prace pokazuje tutaj. 
W większości swoich prac wzoruje się zdjęciami i pracami z internetu jak i z gazet.




















Ta praca pojawiła się kilka miesięcy temu w gazecie "Victor Gimnazjalista"


Za wstawienie tego misia zrobi mi awanturę. Nic na to nie poradzę, że on bardzo mi się podoba.


To są jej marzenia. Niektóre z nich już osiągnęła.

  źródło internet
Ewa w raju :)
 źródło internet 

Taką obecnie ma dewizę życiową:) 

źródło internet


Wyskrobała już coś na moje imieniny. Nie mam szansy podejrzeć dzieła, bowiem wyprowadziła się na jakiś czas do babci :) To teraz obfocę szuflady mojego syna. Tam z kolei panuje artystyczny nieład:) 


Pozdrawiam cieplutko.

Ania

2 komentarze:

  1. fantastycznie Twoja córka rysuję, ma dziewczyna ogromny talent! nie zmarnuj go! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się bardzo te prace, takie piękne oczy rysuje. Chciałabym tam umieć :)
    Z przyjemnością mogłoby coś zawisnąć na mojej ścianie

    OdpowiedzUsuń