30 czerwca 2015

Czerwcowa czapka

Mam kryzys dziewiarski. Na świecie tyle pięknych wzorów, a mi się dziergać nie chce. Dobrze, że biorę udział w wyzwaniu i czapka czerwcowa powstać musiała :) Dziergała i pruła się naprzemiennie całe dwa tygodnie.  Najpierw produkowała się z żółtego koloru. Wtedy to nabrałam 84 oczka. Gdy koncepcja uległa zmianie, ilość oczek wraz z fioletowym kolorem również - 78 oczek.
Wydziergana z Dolly Maxi, 100% merynosa. Dwa motki, wzór mój :) Druty 4,5.





Tutaj widać różnicę w skręcie i banderolkach.



Chciałam też zrobić szydełkową spódnicę w stylu boho według tych instrukcji.
Bardzo polecam ten kurs.


W trakcie stwierdziłam, że mój kolor jest nieciekawy. Stronę zapisałam sobie w zakładkach i mam nadzieję, że wrócę do kursu.
A teraz znikam ulżyć gałązką czereśni.

Anna

szydełkową spódnicę w stylu boho
szydełkową spódnicę w stylu boho

10 komentarzy:

  1. Rewelacyjna czapka :-) Piękne kolory i świetny fason. Bardzo mi się podobają warkocze :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i gratuluję wygranej u Oli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna czapa:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna czapka, ale mnie najbardziej spodobał się Twój drugi, niedokończony projekt. Kolor mi się podoba, ale jeśli Tobie nie pasuje, to może spróbuj z beżowym? Jestem bardzo ciekawa co to z tego będzie :)

    PS Zaglądam do Ciebie nie bez przyczyny. Wyszukuję twórczych blogów i zapraszam je do grupy, którą prowadzę na facebooku. Bardzo chętnie zobaczyłabym Cię tam z nami. Jest to grupa tak samo dla Twórców, jak i dla Czytelników, atmosfera jest naprawdę cudowna, można podyskutować na twórcze tematy, jest wiele ciekawych konkursów, link party itd. Słowem brakuje tylko Ciebie ;) Odnośnik do grupy: https://www.facebook.com/groups/blogiDIY/ i do mnie, w razie pytań: http://nevermind-factory.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Też myślę o beżowym. :)

      Usuń
  5. Aniu, ciekawy zestaw kolorystyczny i bardzo ładna czapka. warkocze to taka zakręcona kropka nad "I". Ale nas Ola zmobilizowała,żeby czapki w czerwcu...Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To wyzwane Oli jest świetne. Dzięki niemu nabrałam wprawy w czapkach i zaczynam sama projektować :)

      Usuń