28 marca 2015

Sweterek i czapka











SweterekzZrobiłam  z Grignasco Knits  - Merinogold. Jestem zachwycona ta niteczką.
Kocham promocje na których można w atrakcyjnej cenie upolować takie cudeńka.
Druty nr 4.
Kłębuszków 8
Ażur z gazetki  Sandra 7-8  2006 , Model 16.








Kolor czapki taki jak na zdjęciu z motkiem. Czyli bardziej atrakcyjny.
Korzystałam z  wzoru Dropsa
Czapka bierze udział w tej zabawie.            




Stwierdziłam, że koniec z mizianiem i leżakowaniem moteczków które tylko pieściły moje oczy i dłonie. Czas zrobić coś produktywnego, więc dzieje się coś nowego. 


Anna



10 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace :-) Cudne sweterki w pięknych kolorach :-)
    Czapka rewelacyjna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sweterki, szczególnie urzekł mnie fioletowy. Intryguje mnie ta zaczęta robótka, cudne kolorki, ciekawa jestem końcowego efektu. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa sweterki cudne. Kobiece i subtelne. Mnie też urzekł odrobinę bardziej fiolecik, bo uwielbiam ten kolor. Czapka fajna i na pewno przyda się w najbliższym czasie. A na koniec to aż westchnęłam. Mam tę włoczkę i ten kolor i tez na razie się miziam, a jest cuuuuuuuuuuuudna! Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne udziergi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor fioletowy jest dla mnie najbardziej mniamuśnym :)

      Usuń
  4. Sweterki oba cudowne, grignasco nie miziałam , ale domyślam się , że jest warte grzechu, manos już zupełnie działa na wyobraźnię, bardzo dużo u Ciebie się dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziergam manosa i się modlę z każdym oczkiem. Niech choć raz ominie mnie prucie. Pruć taką niteczkę to grzech!

      Usuń
  5. Pięknie wyglądają Twoje sweterki. Ja niestety jeszcze jestem w lesie z wyzwaniem czapkowym... :(
    Dziergałam kiedyś z Grignasco Champagne - cudowna włóczka! Mogę absolutnie polecić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a polecaną włóczkę zaraz wygoogluję. Powodzenia w wspaniałym przedsięwzięciu. Zaglądałam już do Twojego sklepu chyba z trzy razy. Szkoda tylko, że portfel w tym miesiącu bardzo chudy :(

      Usuń