27 kwietnia 2014

Pierwszy ogoniasty

Podchodziłam do niego trzy razy! Koncepcje zmieniały się w trakcie dziergania. W trakcie prucia ogarniała czarna rozpacz. Zawzięłam się jednak, zaparłam i jest! Co by tu dużo nie mówić powstał dzięki Kasi i jej instrukcjom. 




Zużyłam 3 motki  ALIZE Lanagold Fine. Dziergałam drutami i szydełkiem 4,5.Na pewno nie będzie to mój jedyny ogoniasty.





 

Na koniec prośba. Jeśli ktoś wie jak ten kwiatek się nazywa niech mnie oświeci i proszę życzcie  mi szczęścia podczas losowania :-) Znikam dziergać inne ogoniaste!


9 komentarzy:

  1. Ładnie wykończyłaś brzegi. Bardzo mi się podoba!
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pomysłowo wykończyłaś sweterek! Pięknie! Co Ogoniasty to inny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! I co najważniejsze dzierga się drugi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny ten ogoniasty sweter, podoba mi się kolor i wykończenie brzegów.

    Co do rośliny, to jest to szachownica. Więcej informacji znajdziesz tutaj -> http://pl.wikipedia.org/wiki/Szachownica_%28ro%C5%9Blina%29

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki. Mam tego kwiatka przez przypadek. Mam nadzieję, że jest wieloletni. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń